luni, 14 septembrie 2009

No turning back now


Mda..m-am trezit azi iar in curtea scolii
Doamne,ca nu simteam asa cosmar.
A venit si ziua de 14 septembrie...
Totul a fost cat se poate de penal.
Ajung..nu imi gasesc colegii,nici nu e nevoie..
Apoi vine Lupsa si ma pune sa ma duc la ei..
Excelent :l
Am auzit trancaneli pe jumate,ca cealalta jumatate era ocupata cu Green Day.
Am dat flori la Militara [profa de romana]..m-am bucurat ca mi-a zambit :D
Apoi la Lupsa,m-a strans in brate pana m-a ucis...i-am cerut iar scuze pt tabara.
De dira ce sa mai zic? Who cares?
In clasa totul era static,calm,penal...a inceput scoala..
Dira ne zicea orarul pe marti,eram al naibii de incantata.
Vreau sa fac schimb de locuri neaparat.
Macar Bratu [profu de engleza] a venit inapoi :X
Avem o profa de bio pe masura :D Doamne ajuta ca am scapat de capra de Frent
Alta profesoara de franceza..[in fiecare an am avut alta]
Si cel mai important: a ramas profa de fizica :)
Nu putea fi mai bine in cazu asta..
Sper doar sa fie bine..

Un comentariu:

CarmenPunkGirl spunea...

si mie mi-a dat oraru
aceiasi colegi pe care ii iubesc de mor 8-|

bine ca stau in aceiasi banca pe care chiar o iubesc :x