miercuri, 9 septembrie 2009

Walking on broken leaves



















Si iata...iar...
Summer has come and passed
Ma ia o nostalgie..greu de descris..
Ma plimbam prin curte...apoi o iau spre gradina. E seara,destul de racoare...pe poteca multe frunze cazute. Deasupra erau multi nori si un apus splendid. Mirosea al naibii de bine a struguri. Vantul batea destul de tare.
A venit toamna...simteam ca se rupe ceva in mine. Ma sprijin de gard si incep sa cant. Ce altceva decat 'Wake Me Up When September Ends'?
In timp ce cantam tot priveam acel apus si ma gandeam ca nu voi mai vedea prea curand aceste frumuseti ale verii. Greierii inca isi spuneau baladele. Imi parea rau dupa tot..dupa tot ce inseamna vara.
Pe drumul de intoarcere calcam pe frunze...prin fosnetul lor isi dadeau ultima suflare.
N-am mai auzit pasari...am simtit doar stropi de ploaie.
Caldura serii a inghetat si ma strange,ma chinuie....
Cerul se ineaca in cerneala prea devreme!
Ma intorc la scoala...ma intorc in razboi.
De ce simt ca n-am sa mai vad iar minunea celui de-al doilea anotimp?
Simt ca plec undeva departe si ca nu voi mai trai sa ma intorc!
Dar totusi am apucat fiecare an in parte...
De ce se intampla toate astea?
Adio soare...

Niciun comentariu: