sâmbătă, 24 octombrie 2009

Another perfect day...like it was never before

Aaaah...sambata dimineata. Superb sentiment :)
Ma trezesc ca ma suna Coke..ah da :l
In fine :))
Si mi-era o lene...asa ca am ramas in pat si am ascultat Vama Veche - Nu Am Chef Azi
Ma trezesc..ma duc pe balcon..innorat,racoare. Stateam si respiram aer rece in plamani si imi dezmorteam ochii..
Ma arunc inapoi in pat :))
Trecand peste toate astea..am decis ca sambata asta ies cu Ade.
Ne-am plimbat ceva pe mal..i-am vazut biletul de concert :-s
Am crezut ca mooor lent si ca o omor si pe ea

Aaaasa...plimbandu-ne pe mal ne suna si Vali :))
Stam 35 de min cu el la telefon..din care cred ca 20 am stat sa-i explicam ce are Aradu si Bucurestiu nu :))
Deh...
Stiu ca suna penal din partea mea dar,in timp ce ne plimbam spre casa ne oprim la o masina. Scria pe spatele sau I'm your boss -> VASILE (prietenii stiu de ce :-L) stiu ca am ras vreo 5 minute =))
Dupa aceea ne-am pus pe Blvd. of Broken Dreams..cantam cadoua descrierate si la un moment dat zice "don't know where it goes.." Ade imediat disperata: da io stiu unde duce,la Deea acasa :))
Cand am ajuns la mine a stat vreo 5 minute sa-mi admire ghiozdanu,10 sa se uite la toate tricourile comandate de pe net si 10 sa-mi vada albumele 21st si Insomniac.
Ne-am uitat la Bullet In a Bible..cantam si mancam covrigei :))
Si imi aduc aminte sa-i zic la Ade: ba..iti aduci aminte la garderoba cand i-am vazut fundu la BJ?
Ade: ahaaa
Eu: da pacat ca nu a alunecat si sapunu prinre craci :))
Ade: pai probabil e asa de mica cum e si el
=))
Pauza publicitara..
Iara suna Vali...noi cantam Hitchin' A Ride,nu-l bagam in seama :))
Incercam sa dam pe difuzor si el iasa a inchis :-L
Apoi am chinuit-o pe Ade cu photo shutingu :))
S-a ofticat ca ii intra blitu in ochi si ca nu i-am dat posteru :">
Jos in scara am gasit ceva foarte interesant :)) [si Vali sa sti ca noi avem creiere,da nu le folosim :))]:

Apoi am ramas singuraa :-<
Viata-i naspa..zau :))
Stau pe net si ma gandesc ca maine iar e duminica :l
Mama..fantastic..
Apoi luni,scoala..:l
Marti test la istorie 8-l
My life is getting better..whatever
I can't wait for the next weekend,and for that Goddamn Christmas Eve!
Cica ies cu Gy (aethen) sapt viitoare..
Sa speram...si sa fie soare :)



HAVE A NICE DAY TOMORROW FOLKS! ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

tzi'e ciuda asa unpic pe ea ca are bilet ?:>