duminică, 11 octombrie 2009

Ca la romani..


Of course we all love Romania :)
Da bineinteles..
Sambata dimineata.
Mergem in piata la Ocica.
Eu: Tati..ziceai ca nu e piata azi..
El: E..las ca vedem..
Mai..se punea frate sa-mi caute geaca si vezi doamne conversi...:l
Unde frate,unde?
Era plin de tigani/tiganci..haine de cand eram eu mica,geci patate...tenisi patati si rupti :l
Bai...da lumea cumpara,asta e ideea :l
Tati se chinuia saracu..da asta cum e? Ia vezi...
Eu:E de baieti...
El: Da de unde sti tu? Cum iti dai seama?
Eu: Iti spun eu..e oribila..las-o jos..
Ma incanta doar imaginea penitenciarului care semana cu cel din Know Your Enemy [vezi poza],adica nu acel turnulet ruginit..la cativa metri mai incolo era penitenciarul in sine...[nu ca as vrea doamne fereste sa ajung acolo)
Doua ore a trebuit sa suport caldura si manelele fiind in tricou negru,da macar era Green Day. Lumea se uita ciudat la mine...
Mai si asta cauta conversi...
Cum naiba sa cauti...adica..cum iti perimiti sa cauti conversi in piata la Ocica? :-L
1. Poate ai norocul sa gasesti da sunt jalnici si la 10 lei
2. Erau niste fake-uri de nici tiganii nu-i purtau..
Stiu ca nu ma mai duc acolo prea curand..
Numai cand am auzit: hai sa mergem mi-a venit un zambet dinala pe fata de zici ca eram posedata..
Imi venea oricum sa urlu: scoate-ma de aiciii!!

Niciun comentariu: