vineri, 2 octombrie 2009

October Nightmare


Pai era vreo 1:35 AM,joi noaptea...ma culc,nu era nici un nor pe cer,doar luna plina
Dorm...visez...
Ma trezesc ca aud o bubuitura..:l Si am sarit ca arsa..
Apoi vad un fulger ce imi lumineaza toata camera O.O
La al doilea traznet puternic mi se deschide usa de la balcon: ma jur ca in clipa aia simteam ca mi se opreste inima.
Ma scol intr-o viteza de nici Sonic X nu putea s-o atinga si vad ca era bunamiu care strangea covoarele din balcon..and I was like: dude! I'M KILLING YOU!! si apoi:
Maaai si eu cum dracu ma duc la scoala? (inca eram intr-o buimacie nedescrisa)
Bunamiu zice: pana mergi tu la scoala mai este
Eu eram foarte nedumerita: pai nu-i 5 sau 6?
El: dute maa! ai visat urat? ii 2 jumate..
Eu: aa da?
Ma pun inapoi in pat si ma ghemuiesc sub plapuma..nu imi convenea deloc furtuna de afara,dar imi pica fisa ca am telefonul in priza asa ca sar repede sa il scot.Dupa ce l-am scos n-am mai avut curajul sa pun mana pe el din cauza ca bunamea e cam tembela si spune unele chestii care ma infioara.Ma intorc pe partea cealalta si deodata liniste! Ma intorc repede spre geam ca si cand: AM MURIT?:O
Se oprise ploaia si am adormit..

Da nu inteleg de ce mi-a fost asa de frica din moment ce eu ador furtunile. Probabil din cauza ca m-am trezit brusc si ca nu stiam ce-i cu mine.

Niciun comentariu: