sâmbătă, 20 februarie 2010

What's my question?


Deci am niste chestii de lamurit...
M-am trezit azi dimineata la 8:20 pentru ca cineva n-a avut de lucru si m-a trezit :-L
Si am zis ca daca tot m-am trezit sa ma duc sa-mi iau o tigara.
In timp ce stateam a geam si trageam din chestia aia plina de toxine,am realizat ca ma apuca tusea..
Senzatia de nicotina in plamani e super,dar ma gandesc doar cat o pot tine oamenii?
Eu fumez rar,deoarece pur si simplu nu pot mai mult..
Deci,cum poti fuma de exemplu un pachet pe zi cand eu m-am ametit de la una singura?
Nu-mi pot explica.
Imi dau si eu seama cat dauneaza..
Plamanii mei ar muri dupa o saptamana de fumat.

3 comentarii:

music for new generation spunea...

mai bine ai face bine sa nu mai fumezi deloc... sa nu te lase plamanii deloc

Gabi Tamas spunea...

de unde ai tu tigari? :))

Anonim spunea...

se incepe cu alea usoare, gen Kent Nanotek silver... da' ia chiar asa.. mai bine sa nu fumezi deloc.