vineri, 18 iunie 2010

10 Questions for Billie Joe Armstrong

Nu stiu daca fanii Green Day isi aduc aminte de concursul ala de intrebari de pe GDA.
Acesta a luat sfarsit si intrebarile au fost alese.
Sa vedem ce are de spus si Billie:



Am de obiectat doar la intrebarea aceea ca la ce s-au gandit cand au pus American Idiot pe Broadway.
Mie sincer mi se pare o idee total aiurea,am impresia ca strica o adevarata opera de arta.
Tot ce fac ei acolo e maimutareala absurda si fara prea mult sens.
American Idiot este intradevar facut ca o poveste,da nu e de pus in teatru..poate s-ar adapta mai bine unui film.
Eu sincer as impusca in cap fiecare actor din acel cast.
In primul rand ca Green Day sunt punk-rock si tipii aia nu au o voce de asa ceva.
Sper sa-si revina pana la albumul nou si sa uite de astia..sau sa nu-i vina o idee mai stralucita.
Sa faca o carte de povesti dupa Insomniac sau ceva :)).
Iisuse..
Si vreau sa-l contrazic pe Billie.
Niciuna dintre fete nu canta mai bine ca ei melodiile alea.
Va invit la comentarii sa-mi spuneti si parerile voastre.

Niciun comentariu: