miercuri, 11 august 2010

The sea...my tourniquet


N-am sa uit niciodata ziua in care i-am plans marii pe umar.
Mi-am varsat in ea lacrimile amare in timp ce valurile mari ma innecau..
Toata lumea se uita la mine asa ca mi-am plans durerea in apa sarata ce mi-a orbit ochii.
Mi-am plans dorul tau.
Am incercat sa ma arunc departe,sa mor departe de toti.
Dar marea m-a prins,imi cauta disperata inima sa imi simta bataile uscate.
Ce prostuta e prietena mea marea,ea nu stie ca inima mea nu mai traieste in mine.
Am uitat-o la tine pe un raft,inca ma intreb daca ai dat de ea..
Marea,sensibila mare..s-a induiosat de mine si m-a dus in bratele ei mai aproape de mal.
Vroia sa-mi dea speranta..
Eu nu vroiam speranta ei daca nu mai aveam dragostea ta.
Am simtit ca am pierdut-o prin vorbe ascutite ca pietrele aruncate vraiste.
M-am impins inapoi,departe din calea geamandurii manjita de alge.
Dar ea n-a vrut..ii era mila.
Mi-a vindecat toate ranile ce le aveam de o saptamana.
Imi venea sa-i multumesc dar n-am indraznit.
M-a impins de tot la mal,iar nisipul m-a manjit si m-a intepat cu scoici negre ca penele corbului de ciuda ca imi petreceam atata timp cu marea si nu cu el.
Eu cu nisipul nu m-am avut bine niciodata.
In timp ce stateam acolo,el imi soptea moartea,insa marea m-a tras cativa pasi inapoi si mi-a infundat urechea sa nu-l mai aud.
Mi-a infundat urechea in care imi spuneai tu cu vocea ta cea blanda ca ma iubesti,ma intrebam daca te voi mai auzi vreodata din cauza ei.
M-a aruncat inapoi pe nisip..
Stand acolo,soarele incerca sa ajunga la mine...dar ma ardea.
Mi-a trimis insa un pescarus care mi-a ciupit urechea spunandu-mi sa nu mai plang,caci acasa ma asteapta sufletul meu pereche.
M-am uitat la el cu neputinta si m-am intins la prosopul meu.
Din nisip scot un mic dispozitiv,toti se uitau la mine cu uimire.
Deschid clapeta si observ un mesaj: Te iubesc!
Zambesc...
Marea nu mai vrea sa ma mai vada plangand si imi mangaie varful degetelor cu spuma ei moale.
Ma uit la ei si le multumesc.
Fara mare,muream in zadar...
The perfect tourniquet for a deep wound.

Niciun comentariu: