duminică, 5 septembrie 2010

Deekie was born to be weird


Mai stiti ce ziceam acu 4 zile?
Ei bine..
Afara s-a mai incalzit.
Asa ca am profitat si am mers pe jos de la bunica pana acasa.
Si daca tot aveam 1 kilometru sau mai mult pana acasa,m-am bucurat de o plimbare.
Razele soarelui erau asa de mangaietoare.
Cat de fericita ma simteam alaturi de el.
Am ocolit si prin parc de fericire,varsandu-mi totusi o lacrima pe trotuarul caldut pentru ca imi lipsesti din nou.
Dar am zis NU!
Si mi-am sters ochii inlacrimati si am zambit.
Era soare..
Era tot ce-mi doream.
Am trecut de la agonie de la extaz in foarte putin timp din nou.
Acum mi-e bine,foarte bine.
Astept sa inceapa scoala.
Desi stiu ca peste o luna la aaaaprox ora asta am sa-mi citesc postarea si am sa-mi traumatizez singura degetele pentru ca am zis asta.
Dar sunt curioasa cum e la liceu,ce colegi voi avea..
Cum va fi sa nu mai stiu ca sunt la nici 2 minute de scoala.
Sa invat sa ma descurc printre aglomeratia tramvaielor.
Sa simt fluturasi in stomac in ultima ora,stiind cine ma va duce acasa.
Ah si ma vor astepta multe.
Profit totusi de ultimele zile ramase si incerc sa lenevesc si sa dorm mult.
Si ce bine e cand te bagi in pat la caldurica si iti inmoi capul in perna.
Nu mai stiu cum e sa pretuiesti somnul in vacanta.
In timpul scolii imi amintesc ca imi venea sa plang la cat de bine...dar CAT de bine era in pat si stiam ca nu ma voi odihni destul.
Ce imi voi iubi si dori patul..
Dar ne plictisim de toate cu timpul.
Si vom sti sa pretuim din nou zilele de vineri cand intram pe usa si ne aruncam geanta in pat si zicem: asta-i frate!!
Asa simti ca traiesti..
Nu lenevind 3 luni de zile.
Nu ca nu mi-ar place sa stau degeaba,dar la un moment dat devii o leguma sedentara si te doare.
Nu ti se pare?
Ah si inainte sa inchei,am schimbat putin aspectul blogului.




I'm just standing here listening to Blink 182,the only fucking thing that really reminds of you..

Niciun comentariu: