marți, 1 februarie 2011

Zilele trec

Incep sa ma obisnuiesc cu vacanta,ciudat sentiment.
Mi-am gasit tot felu de chestii de facut,incredibil,asa ca timpul a trecut destul de usor in comparatie de cat de groaznic vedeam saptamana asta.
Ce-am facut?
Pai..eh,sa vedeti. Sambata,duminica,luni si azi am tot vorbit cu Alex pe mess,am jucat tot felu de tampenii gen remi,domino si pool. Sincer,cu chestiile astea oricat de dull ar parea,timpu trece extrem de repede.
Si ii multumesc lui Matei ca m-a scos la film,sau..eu l-am batut la cap sa vina. :)) Nu stiu..I had I great time with you.
Dar daca vreti eu tot mai sunt disponibila la iesiri oriunde. Ma simt ciudat spunand asta.
De acuma incolo nu stiu ce fac..
Maine trebuie sa-mi fac curat prin dulapu cu haine. Ca cine stie ce comoara lu' Jack Sparrow mai gasesc acolo. Mai merg pe la bunamea si...mai stau si acasa.
Dar dar..daaaaaaaaaaaaar. Vreau sa vina Alecs acasa! Asa ca nu mai am multe de facut.
Am avut timp si sa am niste filme ciudate..
Va las cu ele.


"...daca ar fi sa mor tanara,nu ma ingropati. Faceti-ma cenusa si puneti-ma intr-o scrumiera pe pervazul geamului meu langa o tigara aprinsa."


Niciun comentariu: