vineri, 18 martie 2011

In seara asta..

Nu e o seara obisnuita de vineri. Ar fi trebuit sa fie veselie si cer instelat.
Stau la geam,privesc ploaia si ma gandesc la tine.
Strazile sunt ude si e liniste. Privesc in tacere..
Azi..a fost o zi oribila. M-am simtit de parca toata lumea se va sfarsi a doua zi.
Mi-e dor de tine desi te-am vazut azi.
Gresesc mult prin faptul ca te vreau atat de mult. Ce sa fac daca te iubesc?
Ne-am saturat,ne-am batut joc de noi.
Cantecul asta prost pe care il ascult mereu ma face sa plang.
Am plans si langa tine,dar nu cred ca ai vrut sa observi.
De ce? De ce se intampla mereu asa cand mi-e lumea mai draga? Ce e astenia asta dintre noi?
Preferam sa ma lovesti decat sa-mi spui,preferam sa tac decat sa ranesc.
Ma mint singura ca sunt fericita. Sunt!
E o prostie,caci parca as fi trista mereu. Altii au atatea motive sa planga,insa eu sunt lasa si chiar surprinsa de fricile mele copilaresti.
Sunt egoista si paranoica. Nu las de la mine sa nu care cumva sa imi scape ceva din mana.
E prea multa presiune,ma sufoc singura asa.
Cineva m-a intrebat unde e entuziasmul meu si i-am zis ca s-a dus..
Cineva mi-a zis astazi ca nu m-a vazut niciodata asa.
E o prostie,repet. Febra asta inutila ma face sa delirez.
Ma iertati ca sunt asa,it's just the way that I am.
Nu v-ati obisnuit cu mine,asa-i?
Asa voi fi mereu..
Zambesc,maine poate fi mai rau.


2 comentarii:

29 decembrie spunea...

deja seara s-a dus..
nu lasa asta sa distruga ziua de maine..:)

Deekie spunea...

Sa speram..mersi.
I still have a will to smile =)
Thanks.