luni, 4 iunie 2012

Nebunie

Sunt aproape sigura ca mi-am rupt un deget. De jumatate de ora dau cu pumnii in pereti. Simt cum pe sirea spinarii ma furnica o furie disperata. Doamne,nu mai vreau sa te aud. De ce existi? Cand te vad,simt cum ceva imi baga mana in piept si imi rasuceste inima,avand tepi in palme. Te uiti ca un tampit in ochii mei si incerci sa ma indrugi,eu te cred..doamne,TE CRED !
Realitatea e cu totul diferita. Stiu ca minti,dar nu stiu de ce minti. Nu ai recunoaste nimic niciodata,ai un inauntru infect.
Ai o putere divin superioara de a ma impinge la perete dintr-un cuvant iar de fiecare data cand ma ridic sa te atac,ma razgandesc. Te privesc cu mila si renunt. Ma intorc la mine in camera si ma izbesc cu coatele in tot ce am,ma razbun pe orice,dar nu pe tine. As vrea sa stiu cum reusesti sa ma folosesti atat de bine impotriva mea. Da-mi si mie din harul tau. Vreau sa fiu venita de la dracu' la fel ca si tine !
De durere ma opresc si ma arunc in genunchii taiati,in mijlocul camerei. Imi plang de mila si ma strang in brate. M-ai prefacut in cioburi si ruine. Tacerea musca din mine,ma arde. E un cliseu sa spun ca nu mai rezist,dar NU MAI REZIST ! Ma rog seara la un Dumnezeu,care naiba stie daca ma asculta. Ii place sa se joace cu mine,sa ma traga de sfori si sa ma arunce in toate gropile posibile. Nu,nu pot sa inteleg..
Mi-am facut bagajul,maine plec. Sper sa uiti de mine si sa nu-ti mai zaresc chipul pe strada. Sterge-mi numarul si viata. Priveste-ma ca pe o necunoscuta. Eu incerc sa te dispar.
Sau macar cere-mi ce vrei. Tine-ma pe jar sau pierde-ma. 

UPDATE: Nu,nu pleca. Te rog din suflet,nu ma uita ! Am..ah..am nevoie de tine. Ma doare rau mana. Ma pupi sa-mi treaca?




Niciun comentariu: