miercuri, 27 martie 2013

Leapsa


A trecut mult timp de cand nu am mai facut asa ceva,fiindca nu sunt genul meu,dar totusi sunt amuzante.
Deci,sa vedem ce avem aici.

Reguli:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

1. Multumesc: Authentic Rock pentru nominalizare. 
2. 11 lucruri despre mine : 
       1.Sunt o persoana deschisa si prietenoasa.
     2.Genul meu de muzica preferat este rock.
     3. Imi place sa-mi petrec timpul cu prietenii prin baruri. (nu,nu sunt o depravata)
     4. Imi place intr-un mod deosebit tot ce e legat de Harry Potter sau Radiohead.
     5. Sunt o persoana care se simte mereu complexata de aspectul sau fizic.
     6. Iubesc si sufar,iar asta imi ocupa tot timpul.
     7. Ador vara si tot ce e legat de ea,simtindu-ma fericita doar cand e soare afara.
     8. Imi place sa scriu.
     9. Imi iubesc prietenii si as fi gata oricand sa fac orice pentru ei. (alt complex: nu stiu daca e reciproc)
    10.Imi place mult sa joc jocuri de tipi si sa nu inteleg niciodata ce trebuie facut.
    11. Mereu mi-am dorit sa am un labrador.


Intrebarile lui Authentic Rock:
    1. Care este trupa/ cantaretul/ cantareata ta preferata ?
         Trupele mele preferate (nu ma pot decide din anumite motive) sunt Linkin Park,Green Day si Radiohead iar cantaretul meu preferat este Ed Sheeran.
    2. Ce talent ai ?
         Lumea-mi spune ca stiu sa cant foarte frumos.
    3. Ce vrei sa te faci cand o sa fi mare ?
         Psiholog
    4. Unde ai vrea sa calatoresti ?
         Anglia si USA.
    5. Care a fost motivul pentru care ti-ai facut un blog ?
         Am simtit nevoia de a impartasi ceea ce simt cu alti oameni,poate chiar sa ii ajut,facandu-i sa vada ca nu sunt singuri :)
    6. Care este filmul tau preferat si de ce ?
          Sweeney Todd. Pentru ca imi place foarte mult povestea si mai ales melodiile din film. Si imi place ca ma regasesc mult  in personajul Mrs. Lovett.
    7. Melodia preferata ?
    8. Care este serialul tau preferat ?
         Friends
    9. Care e materia ta preferata ?
         Engleza
    10. Ce faci in timpul liber ?
            Citesc,ma uit la filme sau ma joc LOL.
    11. Ce parere ai despre blogul meu ? :D 
           Mi se pare o idee foarte interesanta.

 Intrebarile mele:

1. Cum te-ai descrie in 3 cuvinte?
2. Daca ar fi sa traiesti intr-un taram fictional sau de poveste,ce ai alege?
3. Unde te vezi peste 10 ani?
4. Ai iubit vreodata pe cineva,la fel de mult cum Julieta il iubea pe Romeo?
5. Unde ai vrea sa mergi la facultate (profil,oras) si de ce?
6. Care este melodia care iti da speranta in vremurile cele mai grele?
7. Care este locul tau de "scapare"?
8. Ce trupe ai vazut live pana acum?
9. Care este personajul tau preferat dintr-o carte? Argumenteaza.
10. Ce persoana te inspira si cum?
11. Care este mancarea ta preferata?

Authentic Rock,esti nominalizata la aceasta leapsa la comentarii. Mai departe nu stiu cui sa dau aceasta leapsa,dar oricine are blog si vrea sa se distreze putin,sa-i dea drumu'.






Un comentariu:

Andreea Cohen spunea...

Am ascultat melodia de la The Killers , e super faina :) Mersi de leapsa :D