duminică, 25 octombrie 2009

Broken Dreams


Cum le spuneam ieri unora,azi mergeam la maicamea la lucru sa ii spun ca Saint Jimmy isi vinde biletele de concert si am putea merge.
Da..partea cea mai interesanta vine cand ajung la Podgoria la semafor cand vad peste drum niste ingeri (fufe) cu aripioare in forma de inima si cu carton in mana. Toata lumea le imbratisa si pupa..what the heck? O.o
Ma apropii si vad ca scrie pe carton: imbratisari gratuite.
Na asta da :))
Am ramas pe ganduri ceva vreme.
Ajungand la maicamea ma uit asa la ea cu ochii de catelus..ma tot miaun si la un moment dat zic: gata,ca ma enervez si pe mine cu chestiile astea. Hai sa-ti spun. Putem merge la Viena,unu isi vinde biletele.E vineri,nu are treaba cu scoala..esti de noapte,Anto poate sa-ti tina locu..etc
Apoi imi vin o gramada de chestii: ca ea tre sa mearga la spital,ca tre sa se opereze,ca n-avem cum...ca nu dau eu banii pe porcariile tale..
A fost destul de dura..
Lacrimile se tineau cu toata puterea de ochii mei si se incercau sa iasa,dar nu le dadeam drumu. inrautateam situatia..
Pana la urma urmei ce puteam face?
I-am spus ca pana ajung eu la ei la concert,am sa-i vad in carucioare cu rotile si bastoane.
Mama ma ironiza si zicea ca ar fi interesant sa-i vezi cum danseaza in carje :l
Anyways...it was worthless to try again.
I can only dream.

Un comentariu:

Gabi Tamas spunea...

sucks...era acum 2-3 ani vorba ca vin Linkin Park in tara si m-am rugat si eu de mama, dar il lua pe "nu" in brate :D