vineri, 19 februarie 2010

Back to basics...


Se pare ca nu am mai scris de multa vreme pe blog...
Nu,de data asta nu a fost lenea.
M-am decis ca nu mai are niciun rost,caaa...sa nu afle din nou colegii si etc.
In orice caz s-au intamplat muuulte in ultima vreme.
O sa incerc sa povestesc pe scurt.
Stiti ca am avut unele probleme MARI cu colegii..
Dar culmea ca dupa vacanta de iarna totul s-a schimbat.
Nu mai am vreo frica in mine,chiar vorbim..ne intelegem ca oamenii.
E totul inspre bine,sunt o persoana mai fericita acum si simt ca nu-mi mai lipseste nimic.
Mi-a ramas doar stresul scolii si ca nu intru la liceu si alea alea.
Oricum,cred ca un singur lucru,o persoana mi-a adus fericirea.
Si,nu stiu cum sa spun...dar nu sunt genul de fata care e cu un tip de 2 zile si: vai iubiii :x mi-as da si viata pentru tine.
Mi-ar fi scarba sincer.
Sa revenim..
Acea persoana se numeste Alex si e prietenul meu de 2 luni.
Intradevar am fost prieteni buni inainte si ne stim de ceva vreme..
Dar pur si simplu el era "valul pe care il asteptam" [vezi Voltaj :))]
El imi e cel mai bun prieten,omul care ma intelege si nu ma judeca..
El e intr-un fel exact ca mine,avem atatea lucruri in comun de ma sperii.
In sfarsit am gasit un baiat care sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt,sa fie la fel ca mine,sa fie funny,romantic si sa asculte ce ascult si eu.
Formatiile lui preferate: Blink 182,Green Day si restu....nu mai stiu :))
Iubire, Blink m-au facut sa ma indragostesc de tine iar tu m-ai facut sa ma indragostesc si mai tare de ei. :)
Dar nu asta conteaza..
In fine..
Nu pot sa explic ce e in capu meu la ora asta.
Pot sa spun ca il iubesc cum n-am iubit pe nimeni..
A fost mereu acolo sa ma consoleze si sa aiba grija de mine.
El m-a transformat in alt om doar tinandu-ma in brate,sarutandu-mi fruntea..
Ceva in gen: don't worry,everything's gonna be fine :)
Mereu cu zambetul pe buze si gata gata sa ma inece in ochii lui albastrii.
He's my best friend,my everything in this world..
Alta minune care mi s-a intamplat este Ade.
Prietena si iubita mea Ade fara de care nu stiu ce m-as face.
Si ea,la fel ca Alex...ma intelege si nu ma judeca.
Mereu ma face sa zambesc in zilele grele din viata si mai scoate cate o faza funny gen: "bai juno,ce facusi? :))"
Si ca sa povestesc ceva si din prezent..
Ziua de azi a fost una GENIALA!
Merita semnata in calendar..
A fost o zi cu soare,un soare puternic de vara..afara era cald,adia un vant usor..
Azi toti eram mai fericiti,mai....altii chiar au inceput sa cante.
Abia asteptam chiar sa ma duc la meditatii sa imi vad prietenii dragi si pe Alex ;))
Stiu doar ca ma ucide cand se uita la mine cu ochii aia mari si cu o privire rea...ca stie ca nu ma pot atinge de el :-L
Dar cand am iesit a fost si mai genial..
Afara se innorase si mirosea parca asa a ploaie..
Era caldut,eu cu o bluzita subtire pe mine si cu geaca descheiata..ma plimbam plina de gratie in Conversii mei rosii de mana cu Fat Frumos cel blond 8->
Mai departe n-are rost sa va povestesc ca stiti deja :))
Am plecat spre casa relaxata,ascultand Vama - Suflet Normal [mersi Ade] si ma simteam ca in paradis.
Trageam aer in piept si inchideam ochii..
Ce dor imi era de asa o zi!
Ma simt totusi prost...
Maicamea e in suferinte in spital si eu zambesc fara nicio taina :|
Ma gandeam totusi ca n-are rost sa-mi consum fericirea...
Adica suna ciudat dar...
De ce sa fiu trista?
Mama e totusi bine si...ah...dar ce PROST ma simt :|
Lasand asta la o parte,m-am intors :)
Promit sa scriu mai des..

Niciun comentariu: