duminică, 7 martie 2010

Happy Birthday,Mom


A venit si ziua mamei mele dragi :)
Stiu ca a fost pe 3 martie,dar abia ieri i-am tinut-o.
Ca deobicei am stat la povesti pana la 1 noaptea si ne-am distrat pe cinste :))
N-au lipsit interpretarile tatei si glumele nesarate ale unchiului meu Mircea.
Ne-am uitat din nou pe poze de familie,am baut Mountain Dew si am facut ture la baie din 5 in 5 minute.
Asa e mereu..
Dar nu asta conteaza.
Mamico,iti urez la multi ani si multa sanatate.
Sa ai tot ce-ti doresti si sa ai grija de noi cum ai avut mereu inainte.
Iti multumesc pentru ca ma intelegi si ma ajuti cu sfaturi.
Sa ne traiesti!! :)
Asta e pentru tine si pentru toate mamicile cu ocazia zilei de 8 martie.
Le urez tuturor mamicilor un calduros la multi ani!
Fiti mandri de ele,pentru ca ele v-au crescut.



And here's my happy family,
Cheers! :D

Niciun comentariu: