sâmbătă, 6 martie 2010

Inceput de "primavara"


Iata ca a trecut si ziua de 1 martie si vreau sa zic ca a fost o zi superba.
S-au impartit martisoare si toata lumea era vesela.
Eram intr-o stare dinaia de parca faceam parte din campania Free Hugs :))
Insa dupa ziua de 1,totul a luat-o cam prost.
Adica,eu chiar am colegi idioti.
Au inceput sa ma sece ca toti se cam dau la mine sii..folosesc un limbaj de-a dreptu scarbos.
Avem si pitipoance cu niste fite de-ti vine sa le scuipi intre ochi. O.o
Pe cuvantu meu..
Atatia ochi dati peste cap si urlete de prostie + sunet de manele de la casti de telefon date la maxim.
Asa se traieste la noi in scoala..
Naspa pentru oamenii normali care invata aici.
Am un singur mesaj pentru ei ^

In rest,zilele mele devin tot mai bune si mai senine :)
Ma simt iubita,fericita si aproape scapata de orice grija.
Scoala insa imi mananca sufletu.
Saptamana asta parca am avut asa o astenie de primavara..
Am fost extraordinar de obosita si nu stiu de ce.
Pur si simplu simteam ca PIC la ore efectiv..
Nu-mi pot explica.
Dar prin oboseala mea,am reusit sa ma indragostesc de niste chestii pe care ni le-au dat la romana :)
In prima faza ne-a dat ceva poezie si sa demonstram ca e pastel.

"Dorm florile usor in plusul moale
Al noptii ce se mistuie si moare
Iar luicuricii de roua-n cupe clare
Au scantei fugare de opale.
Un crin suspina-n somn;apoi se-nclina
Exstatic,in cascade de lumina
Ce se coboara blanda dintre astre"

Apoi ne-a dat niste fraze pentru analizat:

"Isi dadea seama ca iubirea asta il departeaza de toate credintele si nazuintele lui si totusi simtea ca fara de ea i s-ar istovi inima si viata insasi si-ar pierde orice rost,iar lumea ar deveni un pustiu fara margini."

Nu stiu ce spuneti voi,dar mie mi se par superbe.
Acum in sfarsit a venit weekendul siii..pot sa ma odihnesc in pace doua nopti.
Insa urasc ca iar a venit un specimen ciudat de iarna si e frig,nu prea pot iesi afara..pentru ca NINJE! :-L

Pana la noi vesti,
Sul Sul ^^

(Pentru A.)

Niciun comentariu: