vineri, 12 martie 2010

Dragoste blonda

Sufletul tau atat de simplu,dar unic si ireal
Zambetul cald,ochii blanzi si inima curata
Sunt tot ce-au lipsit din al vietii mele ideal
Si-mi dezleaga linistea decolorata.

Ti-am intalnit privirea inhibata
A cerului de mai,imaculata
M-ai privit usor,
Cerandu-mi ajutor.

Parul tau cusut cu ata fina a razelor de soare,
Chipul tau afectuos si dulce,foaie plina de-amintire.
Inima ta blanda
Alearga dragastos in mana mea stanga.

Ma ghemuiesc usor la pieptul tau si-ti ascult rasuflarea inghetata,
Te joci cu mana-n parul meu si fruntea-mi saruti
N-am iubit asa pe nimeni niciodata
Si-as vrea sa te opresti,inima sa-mi asculti.

As vrea sa-ti arat printr-un singur sarut
Caci cu un cuvant nu ar fi prea mult.
Sa-nchizi ochii,sa te lasi in voia mea
Eu nu te voi lasa sa te pierzi in stupida singuratate
Care mi-a tinut atat de multa vreme parte.

Erai ca valul ce se lovea pierdut de mal,
Nestiind umbra-ti incotro se-ndreapta.
Asteptai un suflet normal
Demult si el te-asteapta..

Eu te voi tine de mana
Te ghidez usor pe sarma,
N-ai nevoie de ratiunea tremurata,
Din realitate inspirata.

Stau langa tine,cu privirea-n orice-ti miscare,
Imi spui povesti,caci visele mele sunt plictisitoare.
Iti preling mana-ncet pe buze,
Opreste-te te rog cateva secunde...
Si-ti soptesc c-un suflu in ureche:
Te iubesc,esti sufletul meu pereche!



Niciun comentariu: