miercuri, 17 martie 2010

Si zici ca suntem a 8a?


Aualeu,doamne..
Ce se duc anii ai naibii :|
Parca abia luna trecuta eram in 2002,niste pusti fricosi de a Ia
Ma vad si eu imbracata in alb si negru,facand pregatiri pentru banchet.
Simt stresul examenelor si toate chestiile alea.
Cand eram mica ziceam: eh frate,pana ajung eu in a 8a mai e...
Asta era treaba de oameni mari.
Eu ii priveam pe cei de a 8a ca pe niste oameni mari cu responsabilitati.
Am ajuns si eu "acolo".
Da nu e chiar asa..
Simt cum se infioara prin mine adierea nostalgiei.
Unde ne vor duce drumurile sortii mai departe?

Un comentariu:

music for new generation spunea...

pfff.... sa vezi cum e in a9a cand o sa zici la fel de cei de a12a... si cand ajung a12a iarasi strasul examenelor(din cate se aude pe la stiri o sa fi o norocoasa ca se scoate bacul ;)) )
dar stai lin... ca u iti alegi "drumurile sortii" nu te duc ele unde vor :P