miercuri, 9 iunie 2010

Absolventi


Clasa a 8a. Sfarsit. Am absolvit.
Au trecut 8 ani de cand am pasit prima data in fata scolii cu ghiozdanul acela colorat mai mare decat mine.
Imi aduc aminte prima tema pe care ne-a dat-o doamna invatatoare in prima zi de scoala: sa le povestim parintilor ce se intampla in prima imagine din abecedar.
Dar m-am vazut ieri calcandu-mi camasa alba,cautandu-mi pantofii si creionul de ochi si cu 3 buchete de flori m-am indreptat spre sala festiva a scolii.
Imi iau la revedere de la locul in care am crescut si am invatat prima data sa scriu.
Eram atat de multuminta cand doamna diriginta a strigat: Dan Andreea,mentiune,media 9,14.
Mi-am luat diploma si caseta de la banchet si am mers la profesoara mea de romana sa-i ofer un minunat buchet de flori rosii,mereu rosii,stiam ca-i place rosul.
- Unde te duci?
- Veneam la dumneavoastra..uitati! :)
- Ooof Andreea,mereu ai fost o...
Nu m-am putut abtine si am luat-o in brate,prima data cand am luat-o in brate in toti acesti ani.
- Pai ati fost profesoara mea preferata
Simteam deja ca imi vin lacrimile in ochi,stiind ca ma despart de una dintre cele mai dragi persoane din scoala asta.
- Hai mai,termina cu prostiile,am fost mereu asa de rea cu tine.
- Nu nu nu,ati fost profesoara mea preferata impreuna cu profu' de engleza.
Apoi am zbughit-o ca sa nu incep sa plang mai tare.

Dupa toti acesti ani,vreau sa vi-i prezint pe cei doi profesori preferati ai mei,oamenii care chiar au muncit ca sa ne invete pe noi ceva si le sunt extrem de recunoscatoare.

Doamna profesoara de Limba Romana,Militar Adela si domnul profesor de Limba Engleza,Bratu Alexandru.
Doamna Militar,Militara cum obisnuiam noi sa-i spunem,era o fire destul de exigenta..nu o vedeai zambind. Dar a fost o profesoara foarte buna,extrem de buna. Explica cu rabdare fiecare lectie si facea in asa fel sa intelegi totul,punea mult suflet cand ne explica si ne dadea sfaturi despre viata. N-ai cum sa uiti asa persoana.
Domnul Bratu a fost un profesor aproape la fel ca doamna Militar,doar ca avea simtul umorului foarte bine dezvoltat. Cel mai mult imi placea accentul lui,felul in care vorbea engleza. Mi-a placut intotdeauna ca m-a ajutat sa invat mai bine,vazand ca-mi place foarte mult limba din raspunsurile,parerile si afirmatiile mele. Mi-a fost mereu drag,fiindca ii placeau copiii. Punea si el suflet in munca lui,dar nu prea avea rabdare cu cei mai slabi la engleza. Noi mereu ne-am inteles bine.

O sa-mi fie foarte dor,dar sigur..sau sper ca si la liceu sa gasesc asa niste profesori de care chiar sa-mi para bine ca i-am cunoscut.

2 comentarii:

CarmenPunkGirl spunea...

Nu o sa uiti scoala generala. Dar liceul cu siguranta nu o sa il uiti ;)

Adela Militar spunea...

Mulțumesc, Andreea, pentru cuvintele frumoase scrise despre mine, nu am crezut că mă prețuiești atât, mai ales că am fost poate prea severă. Apreciez că școala noastră a însemnat mult pentru tine, îți doresc să ai parte de tot ce e mai bun în viața ta.