sâmbătă, 26 iunie 2010

Despre mama..

Cand o lacrima din ochii tai caprui
Pe crestet imi ajunge,
E ca un suflet amarui
Ce-n inima patrunde.


Zambet cristalin
Venit din strop de soare,
Capul mi-l inclin
Spre-al auzi mai tare.

Ochii tai caprui
Doua dulci margaritare,
Lacrimi amarui
Adanc patrunzatoare.

Parul tau negru si fin
Prins in fir de luna
Iti curge pe umar lin
Facand din el cununa.

Mainile catifelate
De inele aurite
Imi mangaie cu seninatate
Capsorul in noapte

Povesti in taina ea imi spune
Cu vocea-i blanda neschimbata
Si eterna-i dragoste curata
Imi va sopti alintul cel din urma
Inainte de un sincer "noapte buna".

Fire mereu bucuroasa
Cu chip dulce-nseninat
E o femeie frumoasa,
O fata de-mparat.

Asa e mama mea si-asa va fi
Icoana sfanta-n ochii-mi de copil.
Asta e recompensa ei cand i-este greu,
In ochii ei copil voi fi mereu...

wrote by Deekie in the 4th grade [believe it or not]

Un comentariu:

Unknown spunea...

ce dragut:o3