sâmbătă, 26 iunie 2010

Had Enough


Imi spui mereu ca ce fac nu e bine,ca fac mereu doar ce-mi place.
Ai o problema ca eu ma simt bine si tu nu..
Imi scoti mereu in evidenta defectele iar cand iti reamintesti vreo calitate niciodata nu pare fi prea importanta.
Ma crezi mereu o proasta pentru ca nu gandesc ca tine si ca nu te bag in seama.
Nu,nu-ti suport glumele.
Nu te suport niciodata.
Nici nu vreau s-o fac.
Mereu gasesti subiecte de discutie care ma fac sa ma simt inconfortabil si intensifici cand observi chestia asta.
Imi place ca te dai mare filozof,da defapt esti doar un fraier.
Sustii tot felul de teorii handicapate,crezi ca stii ce e bine pentru mine.
Nu,nu stii.
Ii faci pe toti sa creada aceleasi lucruri stupide pe care le crezi si tu despre mine.
Sau poate mi se pare.
N-am insemnat pentru tine niciodata nimic.
Am fost doar o jucarioara mica si creata pe vremuri.
Credeam ca vom fi prieteni.
Te placeam,sa stii..
Defapt te urasc.
Mi-ar fi rusine cu tine..
P.S. : Esti cea mai nesimtita persoana pe care o cunosc.
Suck my...oh,forget it.

Niciun comentariu: