miercuri, 23 iunie 2010

Goddamn Windows

Ieri...
M-a mancat in partea dorsala a corpului sa-mi reinstalez windowsul pentru ca imi vroiam XP-ul inapoi.
Avem un cacat de windows numit DLC 2010.
Doar taicamiu putea sa faca rost de asa un cacat.
Da mi-a fost putin frica,deoarece am avut antecedente.
Primisem un cd cu XP de la draga mea prietena Ade.
Am dat F2 si toate alea...stiti voi [care stiti].
Apoi cand am ajuns la ce partitie vreau sa sterg,mi-a arat doar C-ul.
Si m-am gandit ca...poate nu mai e nevoie sa apara si D-ul din moment ce nu-l sterg.
Am formatat,instalat...
Si dupa ce am instalat toate service packurile si placile video si de baza...am realizat ca nu mai am D :|
L-am sunat pe taicamiu si mi-a zis sa mai instalez DLC si sa formez alta partitie D,fiindca pierdusem TOT.
In fine...
De data asta am patit altceva.
Am luat XP-ul de la taicamiu,dar dupa ce am reinstalat nu puteam sa fac nicicum sunetul sa mearga.
Am cautat vreo ora dupa placi audio pe net,da se pare ca era cam veche si am renuntat..
M-am uitat asa la monitor in gol si in mintea mea suna ceva in genu: acu ce p***a mea fac?
Am zis: am o singura solutie,instalez Windows 7.
E si ce daca nu merge microfonu?
Mor daca nu merge ceva calumea pe asta..
Imi instaleaza placa video si de sunet..bag spitu.
Dupa ce am instalat tot frumos,am realizat ca e dumnezeu lor si al meu :)).
E super tare,merge repede si poti sa-i personalizezi aspectul cum vrei tu.
Sunt asa de multumita ca la orgasm :)) vorba aia..
Nu mai renunt la el...ca imi merge microfonu :D

Si ca sa fac asa un rezumat.
Nu creca mai stiu sa instalez Windows XP.
Windows 7...tre sa fii BOU sa nu stii sa-l instalezi pentru ca e super simplu.
Ca si cand ai instala Winampu.
Si..pana acu am folosit doar cacaturi ca:
Last XP
Asta...era o amestecatura intre XP si Vista.
Mergea cat mergea apoi se f**ea + ca avea si virusi.
Si iti dadea tot felu de erori ca-i lipseau file si era al naibii de greu de instalat.

DLC XP 2010
Alt cacat international.
O amestecatura intre Vista si 7 facut de niste vietnamezi.
Un aspect chinezesc de tot cacatu si functiona tot ca made in China.
Extrem de greu de instalat.

Vista n-am folosit niciodata.
Si nici nu vreau,am auzit ca e groaznic.
Oricum...Windows 7 FTW!! :D:D

Niciun comentariu: