duminică, 11 iulie 2010

Deja...


E 4 dimineata.
E tarziu..
Ce dracu fac?
Indrug mii de cuvinte aiurea cu un prieten vechi.
Aproape 10 ani.
Ies afara si vad cum incepe sa se lumineze.
Deja din prag ma loveste linistea.
O liniste puternica..
Aradul doarme.
Eu stau aici si mi-e frig.
Ma gandesc la tine,dormi...
Esti departe de mine.
Ma cuprinde un fior ciudat...
Niste lilieci se alearga printre copaci.
Ma sperie.
Dar eu stau acolo..
In aer e un miros ce-mi aminteste de tine.
Nu pot sa ma intorc in casa.
O sa stau pana pe la 6 sa-l ascult pe tipu asta.
Cred..
Nu vreau sa dorm.
Stelele deja incep sa dispara.
Orele astea dintre noapte si dimineata devreme ma intristeaza,dar sunt fascinante.
Nici el n-are somn.
Imi povesteste de cate ori a vazut rasaritul..
E trist.
E oricum ceva in noi..
De ce?
Ne lipseste ceva.
Farmecul..
Renunt,mi-e somn..
Iti sarut fotografia,ma rog si ma bag in pat.
Ah..puf de perna.
Nu ma mai doare spatele.
Somn usor..
Visez..visez...vi..

Un comentariu:

Powerslave spunea...

Gorgeous! :)
Imi place acest stil.