duminică, 22 august 2010

Leapsa reloaded

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:

'Joe tusi cu repros ca si cand ar fi vrut sa-mi spuna'

2. Fără să verificaţi, cât e ora?

2:55 AM

3. Verificaţi!

2:43 AM

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?

Erm..un tricou cu PD-L [kill me] si chilotei :D

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

South Park

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Muzica

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Am iesit cu prietenul meu :)

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Bas ca as vrea sa mai stiu :|

9. Când aţi râs ultima dată?

Azi ^^

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?

Un tablou imens,2 icoane si un raft.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Cred ca sa-i cumpar o chitara prietenului meu mi-ar face o deosebita placere. :D

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Room 1408

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Un copil foarte prost

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Ciudat,da interesant

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!

A venit Mos Craciun la mine miercuri

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?

Ramona sau Nicole

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Mark sau Mihai

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Nu

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Welcome to Fuck Fest. We have Alex here :))

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Oamenii

21. Vă place să dansaţi?

Cand ma apuca sa zdrangan prin casa

22. George Bush?

Nu,American Idiot

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

Camp Lazlo

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar?

1. Ade

2. Alecs

3. Mara

4. Lilo


preluata de la Sta Sa Ploua

luati-o si voi si spuneti-mi rezultatul :D

Un comentariu:

balon spunea...

multumesc ca imi citesti blogul :d
si eu ti.l citesc de ceva vreme, dinainte sa.mi fac si eu. te.am pus la blogroll