vineri, 27 august 2010

O seara obiJnuita


Azi am ajuns la 8 si ceva pe acasa..
Am venit cu 8-u si am cam ocolit.
Vroiam sa vin pe jos,da skateu tau era cam greu.
De cum am intrat pe usa,mama a inceput sa se ia in vorba cu mine.
Mi-am lasat geanta pe cuier ca deobicei si ti-am sprijinit averea de un perete din bucatarie.
Am vorbit mult,prea mult..mai mult ca de obicei.
Caci m-am asezat pe scaun si stateam asa de bine,fiindca eram distrusa.
Skateul tau m-a distrus,nestiinta mea defapt..
M-am uitat la un film cu mama,m-am mutat intre timp in camera cu lapopu in brate langa televizor pana a adormit mama.
Am facut un dus relaxant,dar aveam intre timp niste filme in cap..ciudate rau.
M-am pus inapoi la laptop si am vorbit cu tine,cu Ade,cu Lilo.
Ca ma ingrijoreaza faza asta cu rinichii,fir-ar ea viata..
S-a facut vreo 12.
Nu mi-e somn,da am realizat ca azi n-am prea mancat.
Ma dor capu si ochii..
Am fumat ceva azi..
Zic ca-mi bag picioru si ma duc in bucatarie.
Imi scot un iaurt din frigider ca sa ma relaxez,ma asez pe scaun si ma uit insistent la skateu tau.
Il studiez cu atata atentie,desi nu stiu ce dracu vad la el..
Vad 4 roti si ceva care trebuia sa fie o imagine pe vremuri,bine zis...pe vremuri.
Simt ca mi s-au innecat corabiile.
Eu n-am corabii,da mi s-au innecat.
Da corabiile nu se inneaca,ce naiba?
Filozofia placintei cu visine..
Ah! Mi-am adus aminte ce placinta buna a facut mama...fur si din aia nitel.
Ce liniste e in casa,ce placut,ce racoare..
Ma intorc din nou la laptop si scriu ceva pe blog,pare-se ca..
Intentionez sa ascult iarasi Mockingbird pana la epuizare..si apoi sa ma uit la o comedie gen American Pie.
Am sa ma culc pe la 2-3.
O sa ma trezesc dimineata in starea mea de default,singura acasa..pe la 8 dimineata.
Ghici ce?
Te vad maine :)
Abia astept.
Ce as vrea un ceai..
Caldut si bun.
Bine ca mama doarme..


Niciun comentariu: