miercuri, 18 august 2010

Without a band...until Bughy





Dupa cum vedeti mai sus,am reusit sa inregistrez o melodie cu dragul meu Bughy.
A fost o deosebita placere sa colaborez cu el,fiind un geniu in ce priveste coverurile la chitara.
Mie..mi-au murit laudatorii.
Dar daca v-a placut,nu va intristati caci nu este sfarsitul.
Este inceputul unui nou proiect,numit Alone Together.
Ne-am decis asadar sa lucram la ceva dragut pentru voi si pentru noi,deoarece stim cu totii cat ne place muzica.
Vom dori sa facem un mic 'videoclip',ca sa spun asa,al piesei in curand.
Mai mult de atat nu va spun,caci veti trai si veti vedea. :D
Toata chestia a inceput intr-o seara cand Bughy a postat pe forumul nostru un cover facut de el propriu si personal cu ajutorul chitarii si a bassului.
Stiind ca mie imi place sa cant,nu ca lui i-ar place..,m-a intrebat daca vreau sa il acompaniez.
Si de aici a inceput totul..
Voi mai posta detalii despre ce vom face pe blog,iar de promovarea pe forum se va ocupa Bughy.
As dori,inainte sa inchei sa va rog sa va lasati parerile la comentarii.
De orice fel [de lauda sau critica] sunt acceptate.

Pana la noi vesti,
Sul Sul ^^

4 comentarii:

Unknown spunea...

Mie imi place :d
ai voce frumoasa :>

Anonim spunea...

Bravo.Asteptam videoclipul :)

CarmenPunkGirl spunea...

Superb!!! L-am ascultat deja de cateva ori :x

music for new generation spunea...

foarte fain :P astept si altele :P