joi, 16 septembrie 2010

Jours d'école

Liceu..
9D..
Este perioada cand trebuie sa te simti implinit.
Eu ma simt...intr-un fel.
Am intrat la ce liceu am vrut,Alecs al meu e cu mine in scoala,il vad zilnic.
Nu-mi lipseste aproape nimic.
Mi-e foarte ciudat ca ma scol mai devreme dimineata,umblu prin oras..
Adica,adineauri ma sculam la 7 jumate,intram in clasa ca la mine acasa si scoala era in spatele blocului.
Nu tu aglomeratie,nu tu stres,nu tu oboseala.
Dar intr-un fel e mai bine ca am schimbat peisaju,ma simt totusi mai responsabila..
Tot ce nu-mi place e ca nu avem o clasa stabila si ne tot mutam si am auzit ca saptamana viitoare schimbam oraru...
Dar in rest...
Unii colegi chiar sunt de treaba,altii nu..sau poate sunt si nu-i plac eu.
Profesorii...chiar imi plac :|
Ceea ce pentru mine e...wow :))
Distractia e mereu dupa scoala.
Alecs sau Flex.
Depinde de zile..
Adevarat ca ma simt mai bine cand merg cu Alecs acasa,dar nici in Flex nu e rau.
Oameni calumea,bere,fum...atmosfera.
And when you get out in the real life you keep asking yourself: Who the fuck lit up the sun?? Please,somebody shoot it!!
Dar mi-e sooomn si greu dimineata..
Cine subscrie?
Citez:
In timpul scolii imi amintesc ca imi venea sa plang la cat de bine...dar CAT de bine era in pat si stiam ca nu ma voi odihni destul. Ce imi voi iubi si dori patul..
Mi-a trebuit mie scoala...
Aveti chef sa lasati la comentarii cum a trecut saptamana voastra?
Hai,sa va vad zambind.
Maine e vineri bitches!!! :D

Niciun comentariu: