luni, 15 noiembrie 2010

Ziua Liceului Pedagogic

Azi,15 noiembrie 2010,Liceul Pedagogic 'Dimitrie Tichindeal' implineste 198 de ani.
Datorita acestui eveniment orele au fost suspendate dupa ora 10.
Am avut onoarea sa cant impreuna cu celelalte fete din corul scolii si vreau sa zic ca m-am simtit extraordinar.
Azi fiind si ziua cand in sfarsit primim si noi o clasa.
Dupa ce s-a terminat micuta 'festivitate' ne-am intors in clasa si am participat la un concurs de cultura generala.
Apoi am cantat,ne-am distrat..am povestit patanii,am ras si ne-am simtit foarte bine!
Daca am avea sarbatori dinastea mai des..
M-am bucurat totusi ca am ajuns si la scoala generala de unde am plecat.
Am apucat sa vorebsc cu profu de engleza de care mi-e asa de dooor..si eram foarte incantata;dar din pacate pe profa de romana n-am mai apucat sa o vad.
Era destul de ciudat sa intru acolo in scoala,aveam o senzatie destul de ciudata..
Era asa micuta si totusi aveam o gramada de flashbackuri.
Se pare ca oricat de rau sau bun ar fi un lucru,tot il vrei putin inapoi dupa aceea.


Niciun comentariu: