sâmbătă, 12 martie 2011

Fluture

'Buna dimineata suflet bland',i-am spus cand l-am zarit la geamul meu.
'Haide,lasa-ma sa te ajut',am zis in timp ce-l ajutam sa se suie pe degetul meu. Nu prea mai putea sa zboare caci vantul i-a cam furat din praful magic de pe aripi. Era atat de firav,gingas..pictat cu lacrimi de primavara. Era singur si neajutorat. Nu cutezam sa ma ating de el mai mult decat am facut-o. Miscarile picioruselor lui pe degetul meu imi dadea friguri. Nu vroiam sa i se intample ceva.
Stiu ca a coborat aici doar ca sa aduca soarele si miresmele anotimpului ce va sa vie. M-am bucurat nespus insa nu stiam cum sa-l ajut. L-am plimbat prin perdele,frunze si raze de soare. I-am cantat fericirea mea.
L-am lasat putin pe jos si l-am incurajat: 'Haide prietene,zboara. Mi-ai facut o bucurie azi iar eu vreau sa te vad zburand'. Degeaba insa vorbeam eu.
L-am luat in palme si mi-am indreptat mainile spre soare. I-am suflat cu dor pe aripi si l-am impins usor in aer. A inceput incet sa-si ia zborul si-l priveam cum se indeparteaza in oceanul prea limpede si luminat al cerului.
La un moment dat mi s-a parut ca se intoarce,dar am vazut ca s-a asezat pe o creanga.
Un alt fluture colorat a trecut pe langa el si parca l-a furat cu parfum. I-am privit pe amandoi cum se alergau printre raze.
Un singur lucru m-a uimit. Pe creanga unde a stat el,chiar in locul acela...a iesit voios un mugure.

Niciun comentariu: