duminică, 3 iulie 2011

Away?

Intru pe usa si in casa miroase a caise. Urmez curioasa mirosul si dau de toti cei care-si fac bagajele. Aici e atmosfera aia cand toata lumea pleaca,chiar si eu. Si e vesel si e frumos.
Seara asta a fost mai mult decat superba. Am vazut un film calumea,am stat cu prietenii mei cei mai buni..si cam asta e tot ce conteaza.
O sa-mi fie dor de ei si dor de camera asta. Chiar daca nu-mi vine sa cred.. Cat am plans eu in ea,va plange si ea singura fiind.
Am vara la dispozitie si vreau sa ma simt bine la maxim. Gata,fara griji. Macar acum.
Vreau sa plec,vreau sa petrec timpul cu prieteni vechi,sa cunosc oameni noi,sa ma plimb cu bicicleta,sa plec in alta tara,sa-mi tin ziua cu fratii mei de-o viata. Vreau sa-mi deschid larg orizonturile. M-am saturat de aceleasi lucruri si temeri.
Azi iese soarele si-mi zambeste. Mai luam o bere si radem de trecut. O adolescenta avem,hai s-o traim asa cum trebuie.




Niciun comentariu: