marți, 27 decembrie 2011

Sentiment

4 dimineata,-4 grade. Eu stateam pe balcon,fumam o tigara si tremuram.
Acum stau in pat cu ochii deschisi. Nu ma gandesc la nimic. Sau..? Imi mai amintesc de el foarte vag si totul incepe sa dispara. Daca inchid putin ochii am imaginea ta in fata. Incepe sa-mi fie dor si vreau sa te strang in brate. Dar de unde sa te iau la ora asta? 
Nu mai vreau sa te fac sa suferi dar te vreau,undeva in adancul sufletului simt asta. Esti ceva ce mi-am dorit din totdeauna. Dar nu stiu de ce este un zid in fata mea care de multe ori imi opreste drumul spre tine. Dar stiu ca..stiu ca ai facut cumva si te-ai infipt bine in sufletul meu. Ai face bine sa ramai acolo si sa raspandesti in mine toata dragostea.
Daca te intrebi,nu am baut. Nu am luat nimic. Asa ma simt acum si nu vroiam sa te trezesc ca sa auzi asta. Poate maine o sa am o alta parere,dar nu e vina mea. ACUM,asta simt..si ma simt bine. Am sufletul cald.
Am sa trimit un gand bun intre visele tale si-un sarut pe frunte de noapte buna.
Somn usor..

Niciun comentariu: