joi, 29 decembrie 2011

Hate

Toata lumea ma stie ca o persoana pasnica. N-am urat pe nimeni niciodata. Si stiu ca ura nu naste copii.
Insa incetul cu incetul se sadeste in mine ca o buruiana pe care nu vrea nimeni sa o smulga. O planta salbatica cu radacini adanci ce-mi sapa toate arterele inimii.
E cel mai urat sentiment pe care l-am avut in viata mea dar e in acelasi timp si placut. Imi umple organismul de adrenalina.
Ura iti trezeste adevaratele sentimente si cuvinte pe care naivitatea ta nu a vrut sa le arate. Ura te trezeste la realitate si nu te mai lasa sa visezi. Te face sa vrei in disperare sa distrugi tot ce-ai avut mai scump si mai bun. Te face sa realizezi toate minciunile,lasitatea,penibilismul si tupeul unui om. Ura duce catre razbunare,iar razbunarea e cel mai dulce antidot. As vrea sa pot sa-l folosesc,dar virusul acesta nu s-a dezvoltat atat de mult in mine ca sa fac asta.
Aici apare ratiunea,gandirea si sufletul bun al unui om. Nu stiu daca este un defect,o iluzie sau un lucru bun. Atata timp,m-am mintit ca e un lucru bun. Dar e intr-adevar o iluzie. De ce in lumea asta trebuie sa fii dur,rau si mincinos ca sa supravietuiesti si sa ti pasul cu ceilalti? Unii oameni sunt niste gunoaie,va spun. Si e pacat ca incep sa realizez asta fix acum.
Mi-e dor de copilarie..viata e o curva notorie.


3 comentarii:

Bianca T. spunea...

Razbunarea nu poate fi un antidot... consider ca e o dovada de puerilism si in al doilea rand te cobori la nivelul acelui om care te-a facut sa simti ceea ce simti acum. Oricum ura trebuie sa faca parte din viata tuturor;ea e ceea ce ne face mai puternici.

Iulian spunea...

Ura exista in fiecare individ, fie ca este sub forma pura sau sub forma de invidie sau altceva...Dar daca unii refuza sa o esprime, nu ii face cu nimic mai buni decat cei ce se descarca pe cine pot...Si daca viata nu ar fi asa grea, arfi mai interesant...Daca ai curiozitati, cauta-ma si intreaba-ma personal...ura am...doar ca nu o manifest...ptr ca nu are sens...prefer sa olas sa se acumuleze si sa o descarc altfel...astept un semn de la tn...

Deekie spunea...

Salut Iulian. Aici nu era vorba de o ura fata de umanitate,ura am si eu si o manifest foarte rar. A fost o situatie mai complicata,in care am fost la maximul capacitatii mele de suportare. Si atunci clar,rabufnesti. Ura mea se reflecta asupra unei singure persoane care a avut grija sa declanseze acea 'buruiana' in sufletul meu,una mare. Dar cum spuneam,totul e putin prea complicat ca sa explic aici.