sâmbătă, 31 martie 2012

Vise sau viitor

Mmm..ce e cu lumina asta? Vai dar ce bine stau! Imi deschid incet ochii. Ah,iar mi s-au lipit nenorocitii de la aerul sarat. Ma ridic putin si ma uit in jur. Cu totii dorm inca. Ma uit la ceas,e ora 12. La cat ne-om fi culcat aseara? Ma pun inapoi cu capul pe perina si ma intorc cu fata la tine. Dormi dus si linistit. Esti asa de dragut ca nici nu mai am chef sa urlu la tine ca din cauza sforaitului tau n-am putut sa dorm. A meritat tot eforul ca sa nu raman corigenta la matematica. Altfel..nu ajungeam aici. Vreau sa sar la tine in brate si sa te sarut. Dar mi-e prea mila sa te trezesc.
Ma ridic in capul oaselor si ma simt putin ametita. Ne-am distrat bine aseara din cate vad.
Ma uit la telefon: niciun apel de la mama. Uh,am scapat si de data asta.
Ma duc la baie sa ma spal pe fata ca sa-mi revin. Ma opresc atent in fata oglinzii. Heei! Sa stii ca marea si perina mea imi fac niste bucle mult mai calumea decat coafeza mea de acasa. Nu mai am nevoie de placa azi.
Ma duc in camera si privesc relaxata pe fereastra. Ce linistita e marea..Si ce racoros adie vantul. E multa galagie pe plaja azi.
Vii tiptil prin spatele meu si ma prinzi de mijloc. Imi spui buna dimineata iar eu iti arunc un zambet siret. Te conving nerabdatoare sa mergem pe plaja. Nu-mi pasa ca e cald sau ca fac insolatie. Vreau sa plutesc in mare.
Tu incepi sa razi si dai din cap in semn de aprobare. Insa,daca vreau asta,diseara..vom dormi pe plaja.

Aurelian Andreescu - Valuri albe 



Niciun comentariu: