luni, 18 iunie 2012

Imi doresc - pe scurt

De ce mereu mi se pare ca cer prea mult de la viata sau ca nu am destula rabdare?
Imi doresc sa iubesc,foarte important !
Imi doresc sa-l gasesc pe acela care sa-mi puna un zambet pe fata doar cu privirea..si in ochii lui sa-mi vad intreaga lume. Sa ma stranga in bratele lui calde si sa-mi spuna: 'esti acasa,in siguranta'.
Imi doresc sa ne tinem alintat de mana si sa facem plimbari lungi prin parc pana seara tarziu,sa-mi aprinda el tigara cea din urma,cu dragostea pe care mi-o poarta,sa se joace cu mana prin parul meu si sa ma sarute chicotind pe obraz.
Imi doresc sa stam in pat o zi intreaga,sa ne prostim si gadilam,fara sa fim atenti la filmul pe care l-am pus,iar la sfarsit sa-i prepar un desert gustos. Sa adormim in bratele celuilalt intr-o dupamiaza ploioasa de vara calda si sa ne trezim cu un sarut.
Imi doresc sa-i duc dorul cand e departe si sa adorm cu o lacrima in ochi in timp ce el imi zice la telefon un soptit noapte buna.
Imi doresc sa pot sa-i spun cand ma doare,sa-i plang pe umar,iar el sa vina la mine surprinzator in fata usii si sa-mi insenineze ziua. As vrea sa-i dau tot ce am eu mai scump,poate chiar mai mult de atat. Vreau sa ma uit la ceas din secunda in secunda si sa numar ticaiturile ceasului pana vine,sa-mi tresalte inima cand il vad in departare.
Imi doresc sa realizeze cand eu nu sunt acolo si sa se intebe unde e iubirea lui. Vreau sa-l vad,macar pe el,ca varsa o lacrima de dor si ca vrea sa-i fiu alaturi. Sa ma duca pe culmile fericirii,sa inchida usa,lasand lumea afara,undeva unde sa fim doar noi doi. Vreau sa ne numim suflete pereche si sa ne imbinam ca stelele aprinse pe cerul senin al noptii; sa ne tinem iarna de cald si sa uitam de zilele mohorate; sa fim marea celuilalt si soarele,si iarba moale.
Imi doresc sa fiu din nou ce-am fost odata.





Niciun comentariu: