luni, 7 iunie 2010

Sfarsit...


Au trecut cei 8 ani de generala si nu pot sa cred ca acu o sa zic: frate..ma duc la liceu. :D
In ultima luna ne-am ocupat mai mult de albume,poze si chestii pentru ca ne luam la revedere. Mie sincer o sa-mi fie dor de cativa colegi si profesori.
Pana si la banchet m-am distrat foarte bine. Mai mult decat ma asteptam in toamna [flashback posturi anterioare].
Tot in ultima vreme viata mea a luat o intorsatura geniala,a luat-o fix pe colt la stanga si am nimerit pe o strada insorita. Ma simt fericita si iubita si am cam tot ce-mi doresc..mai sper doar sa intru la Peda si ma angajez in locu Sfantului Pentru la poarta raiului :)).
Vara asta tre sa-mi gasesc un hobby. Da primu lucru pe care-l fac sunt exercitiile de seara,ca vreau sa mai slabesc putin [vesnica mea problema],apoi sa-mi fac inca vreo 2 gauri in urechi si eventual sa capat un laptop ca sa am ce butona la mare. O.O
Joia asta vreau sa merg impreuna cu Alex si Ade sa-i cunoastem pe 2 dintre membrii de la E.M.I.L. . Sper sa avem timp sa stam cu ei. Ca sa fac o minuscula paranteza: nu mai am nimic cu Stoi,am aflat toata porcaria,tipu nu e vinovat de nimic. Vreau sa ma duc sa fumez o tigara,sa bem ceva impreuna si sa ne simtim bine.
Vreo 2 saptamani o sa fiu adepta Sims 3,apoi o sa ma plictisesc si o sa urlu. :)) Da probabil vom merge la strand si vom scapa cumva de plictiseala. Trebuie sa pretuiesc vacanta asta ca nu voi mai avea alta la fel. Nu tu teme..nu tu stres. Mergi la liceu,totul e nou...parca renasti ca pasarea Pheonix. :)) [dramatizare]
Cred ca am vorbit destul azi,si acum cum e vacanta voi scrie mai des. Pe cuvantul meu de pionier.
Va las cu amintirea frumoasa pe care mi-a lasat-o profesorul meu de engleza in album. :)

"Dear Andreea!
There is no perfect teacher or perfect student! I wish you would have a better teacher than myself,but I also wish I had a lot of students,just like yourself. And who knows,our ways will probably cross again sometime,somewhere...
God bless you!
Love,your teacher of English!"

Un comentariu:

CarmenPunkGirl spunea...

o sa vezi k o sa fie frumos la liceu ;)