duminică, 31 octombrie 2010

Melancolica...dragostea

Iti amintesti azi cand am adormit in bratele tale?
Nu cred ca mai stii,nu erai atent la mine..
Eu imi amintesc bine caldura pieptului tau si bataile inimii tale ca cel mai frumos cantec de dragoste pe care l-am auzit vreodata.
Iti mai treceai degetele prin parul meu,cazand apoi pe obrajii mei reci;te uitai in gol..
Inghetam de frig,caci panza aia subtire de tricou ce mai statea pe mine nu era cine stie ce.
M-ai strans mai tare in brate si m-ai incalzit cu dragostea ta.
M-am uitat cu coada ochiului in sus la buzele tale care pareau sa se miste soptind niste vorbe pe care nu le-am inteles.
Tare as fi vrut sa stiu ce simteai atunci..
Asa ca ti le-am atins cu varful unghiilor ca sa simt inca o data,intr-un alt fel gustul dulce al buzelor tale uscate.
Atunci m-a lovit un fior in piept si te-am cuprins,m-am scufundat si mai tare pe umarul tau si ma jucam usor cu urechea ta.
M-am ostenit chiar sa ma ridic putin si sa-ti sarut obrazul fierbinte.
Ma iubeai,ma incalzeai si ma doreai langa tine.
Pentru mine lumea nu mai insemna nimic;acolo erai doar tu.
N-au trecut multe ore de atunci..
Si as dori sa mai simt din nou fiorul ala.
Ah Doamne de-ai stii..deja imi lipsesti.
De-ai fi cu mine seara de seara sa-mi alinti visele,sa-mi linistesti gandurile negre cu soaptele tale dulci si dragalase cu care m-am obisnuit mereu sa ma inveselesti.
Viata ar fi altfel daca as adormi seara de seara la pieptul tau.
Nu m-as satura,Doamne de ai stii..

'E sentimentul ala inefabil ca nu vei mai apuca niciodata sa retraiesti momentul efemer..sau ca vei astepta toata viata sa se intoarca. Esti pe margine aproape sa cazi,strans de toate mijloacele posibile. Speri ca va aparea o raza de lumina cand vei fi slabit de puteri. Si va aparea...poate prea tarziu.'

Niciun comentariu: