miercuri, 20 octombrie 2010

Una din zilele alea grele

Ma sperii si sar din pat.
Nenorocit de telefon,ah doamne e doar 6:45.
Stii ce mi-as dori sa dorm? Plapumea mea e asa calduta..
Renunt frate,renunt..hai ca maine e joi.
Ce avem de facut azi? Hmm..Dau test la latina. CE? Habar nu am ce trebuia sa invat. N-am inteles nimic,pe cuvant.
Ies totusi din casa si incerc sa ma binedispun. Imposibil..Acum au aparut ploile alea imposibil de triste. Mi-am facut skaterii praf..
Dar nu asta conteaza. Mi-am vazut de drumul meu cu castile in urechi..In tramvai era aceeasi imbulzeala tampita. Eu nu pot sa inteleg,dar chiar nu pot,oamenii care se imping ca idiotii. Ca sa ce?
Azi nu pot sa spun ca m-am simtit excelent la scoala. Aveam o stare grea de oboseala si nervozitate. Si asta pe langa ca dragul meu var m-a plimbat de vreo 3 ori pana la etaju 2 si in jos in pauza mare cu geanta in spate sa-l cautam pe Alecs. Just lovely!
Dar ziua a avut si partile ei bune..
De exemplu la ora de romana cand ma scufundam bine in scaunul meu si era asa caldut. Sorbeam din ciocolata calda in timp ce ascultam 'Scrisoare catre liceeni' a lui Tudor Chirila. Apoi mai scriam 2-3 substantive la latina. Insa la primele vorbe rostite de Tudor simteam ca-mi dau niste lacrimi,iar apoi am ajuns sa am fiori in tot corpul. Stiu eu bine de ce. Profu m-a impresionat foarte mult pentru ca a adus inregistrarea asta. Numai respect din partea mea.
Si la desen faceam eu acolo pe pictorita,de am ajuns sa am urme de albastru si pe obraji. Dar m-am relaxat asa de bine..Era un feeling dinala continuu dupa ora de romana.
Azi am renuntat la cor..n-am mai rezistat. M-am intors incet spre casa de brat cu Alecs prin ploaie. Era frumos..foarte frumos. Si liniste,eram doar noi pe un drum pustiu.
Fiecare dram de liniste imi alinta fiecare bucatica din creier. Doamne ce aveam nevoie de asta!
Azi e miercuri..in sfarsit ma pot relaxa. Mai luam o ciocolata calda..
Hai noroc!
What was hard had passed.



Tudor Chirila - Scrisoare catre liceeni

Niciun comentariu: