miercuri, 2 ianuarie 2013

VST


Vreau sa ma trezesc din somn,sa ma uit la ceas si sa fie ora 4. Sa-mi deschid ochii grei si obositi,iar cu ei sa strabat camera luminata pana la fereastra. Sa ma ridic desculta,timida si sa privesc catre cer. Acolo sus sa ma astepte un soare ce-mi mangaie cu caldura toate ranile si le vindeca,dandu-i pielii mele un miros bland de corcoduse coapte. Sa fie dogoare,eu sa stau pe balcon si sa musc cu sete dintr-un mar. Sa cante si sa adie pasarile prin copacii imbracati in verde carnaval.
Sa stau acolo linistita,gandindu-ma ca am timp. Am timp de toate si sunt iubita. Sa ma uit in jur si sa zambesc,cat de tare pot eu. Caci poate chiar voi fi iubita si lumea din jurul meu e un mister dezvaluit si vesel.
As lua cu mine pe oricine sa ne plimbam,seara pe faleza,cand copiii se alearga razand cu gura pana la urechi prin parcuri si deja greierii se pregatesc de hora. Sa stau intinsa pe iarba si sa ascult atent murmurul raului care curge maiestos printre pietre. Sa stau acolo intinsa,in iarba in care m-am nascut si sa astept momentul intalnirii cu iubita mea. Draga si iubita mea luna,a carei raze imi aduc zambetul. Luna ma face sa dansez si sa nu-mi mai fie frica de intuneric.
Vreau sa-mi petrec noptile tarzii strabatand natura si sa ma bucur de atingerea jucausa a vantului racoros dupa o zi ce mi-a umplut sufletul de caldura. As strabate nopti intregi asteptand mereu cu sufletul la gura cerul ce se va face albastru senin,ca ochii pe care ii iubesc.
Mi-as lua bicicleta si as fugi in campuri de floarea soarelui,intr-o rochita si o palarie mare de paie. M-as desfata in bratele lor in timp ce soarele mi-ar inchide la culoare pielea. Si atat as rade,Doamne..cat de fericita as fi.
Vreau ca toate astea la un loc sa faca armonie in inima mea dezordonata si sa ma faca sa uit ca iarna a trecut vreodata prin mine si m-a inghetat. Unde esti tu vara,cu diminetile tale tarzii,unde rasare soarele iar eu inca nu am adormit? Astept cu indarjire tigara promisa de pe balcon intre atatea flori parfumate,sub o liniste de aur,in care doar greierii mai au voie sa-si termine cantul.
Am sa adorm in cearceafurile mele cu mirosul marii si pentru prima data in mult timp,am sa pot respira. Voi simti in mine caldura mult asteptata si voi putea zice in soapta: traiesc..


Niciun comentariu: